Ingen bra uppdate

Hej alla !


Jag har inte uppdaterat så bra, men jag har varit hos Sigrid i min klass, vi övade till provet (:
Men nu sitter jag på mitt rum och läser lite bloggar ;)



Imorgon är det prov, jag hoppas det kommer att gå bra, fast vem hoppas inte det? ;)

Tidigare idag, eller kanske klockan 7 så var min granne Siri här, hon skulle vara här för att hennes lillebror skulle vara på fotboll, och hon går bara i ettan så då fick hon vara hos mig ist, men när hon var här kom det nån försäljare (eller vad man säger) och ville sälja tavlor, hon pratade på engelska.. Men som tur var mamma hemma så jag slapp prata engelska, haha!

Ganska långt inlägg, men jag ska faktiskt försöka skriva lite längre, det är kanske lite intressantare att läsa då ;)

Men nu till det sista, en bild!




Två styckna bilder från sommarlovet, när jag var hos bästavän Ida (fast hemma hos hennes pappa) Åhhh, vad roligt det var där, hoppas vi kan göra det igen♥


Hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback