Skola idag!

Hej :)

Idag är det skola som vanligt, ganska jobbigt men det är väl det för alla? När jag kommer till skolan ska jag ha bild direkt, jag älskar bild så det blir ju roligt ;) Och efter bilden har jag drama, det är också jätteroligt!
Nä, men snart ska jag åka.. Jag cyklar till skolan så det tar väl lite tid ...

Hinner inte ladda upp nån bild nu, men när jag kommer hem kanske ni får bilder!
Juste, snart kommer det en ny header! Här är adressen till hon som gör den : www.earthangel.blogg.se

Hejdå ♥

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

god morgon :) hoppas du sovit gott!

2010-10-13 @ 07:57:43
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Aaa, det är ju hon som alltid gör header på Juliah, Julia och Fannys blogg ;)

Aa skolan är ganska jobbigt men det är ändå helt okej ;)<333

2010-10-14 @ 19:09:19
Postat av: Hanna Wall

Kommentaren ovanför (om headern) var et jag som skrev men det lagga lite =P<3

2010-10-14 @ 19:10:08
URL: http://justwannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback