Varit i täby!

Hej :)

Idag har jag inte kunnat bloggar pga att jag har varit i täby med Linnea och hennes kompis!
Linnea och jag delade på 500 kr, jag köpte en grön tröja, leggins jeans, rosetter (som man har i håret) och ett halsband! Vi var där själva och när vi skulle åka tåget dit, eller när vi var vid galoppbanan (vid täby) så sa jag : "Ska inte den dära som kollar upp biljetterna komma snart, vi är ju liksom i täby nu", sa jag. Och när vi var framme så klev vi av, vi fick åka gratis :D

Några bilder från idag :

innan vi åkte (Linneas kompis hundar :D)
Så ..... SÖT!
SWEET! <3
Linnea när vi åt mat!
min halvuppätna mat
Usch...

Här kommer bilderna på det jag köpte :

byxorna






Det var allt, nu ska jag duscha!
Hejdå♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback